ساعت تبلیغاتی
چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟ (بخش دوم)
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 495
چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟ (بخش دوم)، در ادامه بررسی مراحل طراحی مدل بازاریابی sostac با ما همراه باشید تا مراحل پایانی این مدل را برای شما شرح دهیم.
ادامه مطلب: چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟ (بخش دوم)
چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟ (بخش اول)
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 481
چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟ (بخش اول)، برای طراحی مدل بازاریابی sostac نیاز است که مراحلی را طی کنیم و براساس هر مرحله، اقدامات لازم را انجام دهیم. در ادامه، می خواهیم به بررسی مراحل طراحی یک مدل بازاریابی sostac بپردازیم. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب: چگونه یک مدل بازاریابی sostac را طراحی کنیم؟ (بخش اول)
انواع روشهای تحقیق برای تدوین نقشه سفر
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 420
نقشه سفر برای موفقیت کسب و کارها اهمیت زیادی دارد. در واقع از آشنایی شما تا خرید یک سفر است که مشتری آن را طی میکند و شما به کمک یک نقشه راهنمای او خواهید شد تا سردرگم و آشفته نشود. این راهنمایی باعث خواهد شد مخاطب به خرید محصولات و خدمات شما علاقه نشان داده و دقیقا همان کاری را انجام دهد که هدف شما است. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع روش های تحقیق برای تدوین نقشه سفر بپردازیم. با ما همراه باشید.
معرفی ارکان نقشه سفر و اهمیت داده ها در تدوین نقشه سفر
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 2021
معرفی ارکان نقشه سفر و اهمیت داده ها در تدوین نقشه سفر، نقشه سفر مشتری شامل ارکان یا به زبان سادهتر ایستگاههای زیر است. البته این ایستگاهها برای یک نقشه ساده است و نقشه سفر میتواند بسیار بزرگتر و پیچیدهتر باشد. با ما همراه باشید تا شما را با ارکان یک نقشه سفر و اهمیت داده ها در تدوین این نقشه آشنا کنیم.
ادامه مطلب: معرفی ارکان نقشه سفر و اهمیت داده ها در تدوین نقشه سفر
صفحه3 از7