برای مدیریت پیج اینستاگرام از چه ابزارهایی استفاده کنیم؟
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 826

برای مدیریت پیج اینستاگرام از چه ابزارهایی استفاده کنیم؟، یکی از روشهای مدیریت پیج اینستاگرام استفاده از ابزارهایی برای تحلیل داده ها است. بر اساس این دادهها عملکرد گذشته را میتوان بررسی کرد و برای محتوا و کمپینهای بعدی برنامه ریزی نمود. در ادامه به معرفی برنامههایی میپردازیم که در مدیریت کارآمد پیج مفیداند.
Combin
با این ابزار میتوان به بررسی میزان توسعه و گسترش پیج اینستاگرام پرداخت. هدف اصلی آن جذب ارگانیک و طبیعی مخاطبان واقعی است. قابلیت جست و جو قدرتمند Combin باعث میشود که پستها و حسابهای کاربری دیگر که مربوط به کسب و کار شما هستند را به راحتی پیدا کنید. معمولا مخاطبان هدف از طریق هشتگ، لوکیشن یا موقعیت مکانی و یا از میان دنبال کنندگان صفحههای رقیب مشخص میشوند. همچنین این اپلیکیشن با توجه به محدودیتهای اینستاگرام کارها را برنامه ریزی میکند. در نتیجه با قوانین اینستاگرام سازگار است.
Hyper auditor
ابزار آنالیز Hyper auditor برای اینستاگرام کاربرد دارد. این ابزار اطلاعاتی از قبیل میزان رشد و توسعه حساب کاربری، تعامل و ارتباط مخاطبان با پیج را نشان میهد. این سایت آمار تعامل صفحه را هم به صورت دقیق در اختیارتان قرار میدهد و با نمرهدهی به عملکردتان کمک میکند تا استراتژی بهتری برای فعالیتهای آینده داشته باشید.
Crowdfire
برای مدیریت تعداد فالووئینگها و فالوورها میتوانید از crowdfire استفاده کنید. این ابزار افرادی که شما را فالو نکردهاند یا فعالیت ندارند را مشخص میکند. در نتیجه میتوانید از شر اکانتهای فیک در امان بمانید.
همچنین افرادی که ممکن است به محتوای پیج شما علاقهمند یا به کسب و کارتان مربوط باشند را به راحتی پیدا میکند. و بر اساس الگوی دنبال کردن شما لیستی از پیشنهادات افراد علاقهمند را ارائه میدهد. Crowdfire بر روی اینستاگرام، یوتوب، فیس بوک و پینترست قابل استفاده است. و امکان زمان بندی برای انتشار پست را نیز دارد.
Phlanx
با استفاده از این سایت میتوانید به راحتی نرخ تعامل صفحه خود یا کسانی که قرار است با آنها برای تبلیغات همکاری کنید را محاسبه کنید. این ابزار میانگین تعداد لایکها و کامنتها را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.
Repost
یک اپلیکیشن بسیار کار آمد برای به اشتراک گذاشتن محتواهایی که توسط کاربران تولید شده Repost است. بسیاری از برندها برای اینکه محتواهای UGC یا User Generated Content را با بقیه مخاطبان به اشتراک بگذارند از این برنامه استفاده میکنند. این ابزار به قوی شدن ارتباط میان شما و مشتریان کمک میکند و به آنها انگیزه به اشتراک گذاشتن تصاویر یا ویدئوهای مربوط به کسب و کارتان را میدهد.
Kapwing
یکی از ابزارهای خوب برای تولید محتوای ویدئویی در اینستاگرام Kapwing است. در حال حاضر پنج قابلیت در دسترس برای آن وجود دارد. اما همچنان در حال گسترش است.
- تغییر سایز ویدئو: پستهای ویدئویی اینستاگرام باید با اندازه ۱:۱ و استوری ها در اندازه ۹:۱۶ باشند.
- اضافه کردن متن: با استفاده از این برنامه میتوانید به هرکجای ویدئو متن اضافه کنید.
- زیرنویس کردن: اضافه کردن زیرنویس به محتوای ویدئویی اینستاگرام آن را برای همه افراد قابل فهم میکند. همچنین در این صورت دستتان برای به اشتراک گذاشتن ویدئو به زبانهای دیگر هم باز است.
- بریدن ویدئو: محدودیت زمانی استوری اینستاگرام پانزده ثانیه است. برای قرار دادن ویدئو به این اندازه باید از قابلیت جدا کردن فیلم به اندازه دلخواه استفاده کنید.
- اضافه کردن لوگو: لوگو معرفی کننده برند شماست. با قرار دادن لگو یا نشانی، اگر پست شما باز نشر شود، کاربران به راحتی میتوانند شما را پیدا کنند.
با استفاده از ابزارهای مناسب اینستاگرام این بستر پتانسیل بالایی در رشد و توسعه کسب و کار شما دارد. با توجه قابلیتهای زیادی که در اختیار کاربران قرار میدهد، انتخاب ابزار مناسب کمک میکند تا استراتژیهای مارکتینگ خود در اینستاگرام را بهبود دهید.
نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام توسط ادمین چیست؟، با ما همراه باشید تا در مقاله ای با همین عنوان، به این پرسش پاسخ دهیم.